top of page

5 שלבים להגשמת רצון

הגשמת רצונות זה נושא שמאוד מעניין אותי. בייעוץ איתי אנחנו ממפים רצונות ופחדים אבל גם צריך לדעת להוריד אותם לקרקע, לממש אותם, לברוא את המציאות לפי רצוננו. בחודשים האחרונים אני נמצאת במחקר אחרי פורמולות ותבניות שנוגעות ליצירת מציאות. חשבתי לחלוק אתכם כמה תובנות וגם את התבנית המסכמת לכל אלו שמצאתי עד כה. אתם בעניין?


מתחילה לאט - הדימוי הכי מופשט שמכסה את כל התבניות הוא הדימוי של חץ וקשת. נאמר שהמציאות שאתם רוצים להגשים היא חץ שפוגע בעץ. אז אתם מותחים את המיתר עם החץ, מכוונים הכי מדויק שאתם יכולים, משקללים את כל הכוחות שיופעלו עליו ומשחררים. בום, יצרתם מציאות. עכשיו מה יכתיב אם המציאות שנוצרה היא זו שביקשתם? רק החלק הראשון - שבו אתם מדמיינים את הרצון ומכוונים תוך שקלול משתנים. מרגע ששחררתם את הקשת כל השחקנים כבר התחילו לזוז, זה כבר לא בשליטתכם ואין שום השפעה למעשים שלכם. אפשר לשחרר.


או בקיצור ולשם קרקוע, כדי ליצור מציאות צריך אסטרטגיה וצריך טקטיקה. מידת הדיוק של הראשונה תשפיע על מידת האפקטיביות של השניה. כך שלמעשה אני רוצה להציג לכם תבנית מסכמת לבניית אסטרטגיה מיטבית ומימוש טקטיקה פורה. אני לא מתחייבת להצמד אליה בעתיד ואף סביר שאמשיך לשנות אותה ככל שאתקל בשיעורים חדשים. אבל שמחה להיות אתכם בשפע ולחלוק אתכם את הידע שצברתי בינתיים.


אז להלן, 5 שלבים להגשמת רצון:

  1. להצהיר על הרצון, להרגיש אותו, לדמיין את התוצרים של המציאות ואת הרגש שלו בתוכם

  2. להסכים במקביל שהוא לעולם לא יקרה, לשחרר את הצורך שהרצון יתגשם או שיהיה לו דד-ליין

  3. להסכים לא לדעת איך המציאות הזו תתגשם, להתבונן על תבניות מחשבתיות שמבקשות ודאות בדרך .

  4. להיות בשפע / הודיה / ענווה / במשחקיות, לפנות מקום לחדש

  5. לאפשר לרצון להניע אותנו לפעולה, לבצע את הפעולות שמרגישות נעימות ונכונות, להתבונן על התנגדויות ופחדים ולהסית אותם בעדינות מהדרך

מוזמנים לשחק במציאות איתי ולחלוק מה למדתם

bottom of page