top of page

מיפוי פחדים אצל עצמאים

רוצה לחלוק אתכם קצת דאטה - פחדים שפגשתי בייעוצים עסקיים בחודשים האחרונים. היו המון, בכל מני וריאציות אז זיקקתי אותם ובחרתי 10.


יסמין גלקר וייסבורד

אלו פחדים שצפו סביב קבלת החלטה עסקית/שיווקית והפריעו לרצון ולעשייה להתבטא. אחד הדברים הראשונים שאני אוהבת לעשות הוא למפות את הפחדים כדי להבין מי יושב איתנו בבורד, מי נמצא בצוות קבלת ההחלטות. הנה כמה קולות שעלו במיפויים האלו:

1. אני אכשל ואהיה עני מרוד 2. התוצר הכי טוב שלי לא יעמוד בסטנדרטים שלי 3. אני אשאב למימוש ואשכח לטפל בעצמי 4. הפחדים שלי יגבילו אותי ואני אכשל 5. אני אגלה שאני בכלל לא טובה בשירות שאני רוצה לתת 6. אני אפספס / אשכח משהו והכל יהרס 7. כדי להצליח לא אוכל להמשיך לעשות דברים שעושים לי טוב 8. לא יהיה לי כיף ואני אמות מבפנים 9. אני אתפס כהזויה ולא יאהבו אותי 10. אני אהיה תלותית ונזקקת לעזרתם של אחרים


פחדים הם זהב עבור אנשי שיווק. הם הגירוד לגרד, הכפתור ללחוץ עליו, חתיכות הזהב שמסתתרות בתוך נון-שלנטיות צרכנית. הפחדים שאני עוסקת בהם קשורים לחיבור בין תשוקה לשפע, בין מימוש להכנסה. אם אתם מחפשים לשווק לעצמאים תוכלו למצוא הרבה ערך בפחדים האלו כחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם.


bottom of page