top of page

כללי האצבע בדרך לייעוד שלך

לפני כמה שנים הייתי במקום מאוד מתוסכל. הכל על הנייר נראה טוב אבל אני לא הייתי מרוצה. בכל תפקיד אליו הגעתי, גם לכאלו שנתפר במיוחד עבורי, הייתי סופר מתרגשת בהתחלה ומשתממת עד כדי דכאון תוך חצי שנה. זוכרת כמה הרגשתי דפוקה, מפונקת, חסרת כיוון.

יסמין גלקר וייסבורד

אני מעלה את הפוסט הזה כפוסט ראשון לבלוג כי הוא מציין סגירת מעגל ומאפשר לי לזהות את כללי האצבע שקידמו אותי בדרך אל הבהירות שהולידה את האתר. בדיוק כפי שהכלל הראשון מנחה, אני מציעה לכם את השפע שלי. הנה הוא, התובנות שעזרו לי למצוא את הייעוד שלי, את המקום בו נעים לי לעבוד קשה. אני מקווה שהכללים האלו יוכלו להקל עליכם את התהליך שלכם.


1. תהיו בתודעת שפע יש לכם שפע - יכולות, נסיון, ידע, משאבים. אם אתם נמצאים בתהליך מחקר, חלוקת השפע תניב לכם הרבה ערך. לא בטוחים מה הערך שלכם? תנו ממנו אפילו יותר, בכל דרך שתוכלו. לא בטוחים איך לשווק את זה? תצאו לרחוב ותצעקו שזה בחינם. כל התשובות יגיעו תוך כדי העבודה, הלקוחות כבר יסבירו לכם איך לשווק להם.


2. תזכרו שאתם בתהליך למידה אף פרי לא נוצר בשל, אף אדם לא נולד בוגר. לוקח זמן לצבור ידע. תרגלו חמלה ואהבה עצמית וסבלנות. תשמרו על עצמכם כמו על תינוקות שלומדים ללכת. מותר לכם ליפול, רק ככה לומדים.


3. תסמכו על עצמכם אף אחד לא יכול להגיד לכם מה הדרך שלכם, גם לא הקואוצ'ר הכי יקר בעולם. הם יכולים לספר לכם על הדרך שלהם, הם יכולים לייעץ ולהמליץ ולמלא לכם פעי ידע. אבל התשובות עבורכם נמצאות רק אצלכם. תתרגלו כל שיטה שעובדת לכם כדי להתחבר לקול הפנימי שלכם - מדיטציה, יוגה, היפנוזה, חיבור ליוני, זה ממש לא משנה.

4. תשחקו!! הכל משחק, במיוחד כסף. אם אתם לא תהנו ממנו, לא תתענגו על הדרך, לא תהפכו אותה לכיף עבורכם - יראו את זה על הפרצוף שלכם מיד. תמצאו את הדברים שעושים לכם נעים וכיף ומגניב ותמצאו להם מקום בחיים שלכם. תוכלו לעשות את זה בתור תחביב או פרויקט צד, העיקר שתדאגו למשחקיות בחיים שלכם.


5. תהיו אתם אבל ממש אתם - הגרסה המוזרה, ההזויה, הפרועה, חסרת התבניות, ה-Too much שלכם. יכולה לחלוק אתכם שזה היה השלב שלקח לי הכי הרבה זמן להסכים לו. בראש שלי דמיינתי בצורה ברורה את אנשי הכפר עם הקילשונים, מבריחים אותי אל עבר ההרים אם אהיה כל מי שאני. היום אני מסכימה לקילשונים, מסכימה שהם מחיר ראוי כדי להביא את מי שאני לעולם. תסכימו גם אתם, ותראו אילו אפשרויות מרהיבות נפתחות בפניכם.



bottom of page